>
>
T4 , Jardin arboré et plages à moins de 5 min à pieds

T4 , Jardin arboré et plages à moins de 5 min à pieds

103 impasse du neflier, Bormes-les-Mimosas, France
Very good
1 reviews
8

Most popular services

Pets allowed
Non-smoking rooms
Free parking

Rooms

Choose dates to see prices

Check-in - Check-out

Guests and rooms

2 Adults 0 Children - 1 Room
Three-Bedroom Apartment
  • T4 , Jardin arboré et plages à moins de 5 min à pieds - Three-Bedroom Apartment - 1
  • T4 , Jardin arboré et plages à moins de 5 min à pieds - Three-Bedroom Apartment - 2
  • T4 , Jardin arboré et plages à moins de 5 min à pieds - Three-Bedroom Apartment - 3
  • T4 , Jardin arboré et plages à moins de 5 min à pieds - Three-Bedroom Apartment - 4
  • T4 , Jardin arboré et plages à moins de 5 min à pieds - Three-Bedroom Apartment - 5
  • T4 , Jardin arboré et plages à moins de 5 min à pieds - Three-Bedroom Apartment - 6
  • T4 , Jardin arboré et plages à moins de 5 min à pieds - Three-Bedroom Apartment - 7
  • T4 , Jardin arboré et plages à moins de 5 min à pieds - Three-Bedroom Apartment - 8
  • T4 , Jardin arboré et plages à moins de 5 min à pieds - Three-Bedroom Apartment - 9
  • T4 , Jardin arboré et plages à moins de 5 min à pieds - Three-Bedroom Apartment - 10
  • T4 , Jardin arboré et plages à moins de 5 min à pieds - Three-Bedroom Apartment - 11
  • T4 , Jardin arboré et plages à moins de 5 min à pieds - Three-Bedroom Apartment - 12
  • T4 , Jardin arboré et plages à moins de 5 min à pieds - Three-Bedroom Apartment - 13
  • T4 , Jardin arboré et plages à moins de 5 min à pieds - Three-Bedroom Apartment - 14
  • T4 , Jardin arboré et plages à moins de 5 min à pieds - Three-Bedroom Apartment - 15
  • T4 , Jardin arboré et plages à moins de 5 min à pieds - Three-Bedroom Apartment - 16
Guests: 8
Area: 92 m²
BedRoom
1 x Full bed(s) (131-150 cm wide)
BedRoom
1 x Queen bed(s) (151-180 cm wide)
Room description:
The apartment features 2 bedrooms, 1 bathroom and a kitchenette. The apartment's kitchenette, which has a refrigerator and an oven, is available for cooking and storing food. This apartment offers a coffee machine and a TV. The unit offers 2 beds.
Media & Technology:
TV
Kitchen:
Kitchenette, Refrigerator, Oven, Coffee machine
Bathroom Facilities:
Toilet

Traveler's reviews

8
Very good
1 reviews
Staff
7.5
Facility
7.5
Cleanliness
7.5
Comfort
10
Price quality
7.5

Facilities - T4 , Jardin arboré et plages à moins de 5 min à pieds

Parking
  • Parking
  • Free parking
  • Parking on site
  • Private Parking
  • Accessible parking
General
  • Pet friendly
  • Non-smoking rooms
  • Smoke-free property

House Rules

Check-in:
16:00
Check-out:
10:00
Cards accepted at this property:
Visa, Carte bancaire

The Fine Print

The bed linen and towels are not supplied, but can be provided depends on the availability. There will be an additional charge.

Frequently Asked Questions

When can I check in and check out at T4 Jardin arboré et plages à moins de 5 min à pieds?

Check-in is available from 16:00, and check-out is until 10:00.

What is the address of T4 Jardin arboré et plages à moins de 5 min à pieds?

T4 Jardin arboré et plages à moins de 5 min à pieds is located at the following address: 103 impasse du neflier, Bormes-les-Mimosas, France.

How much is a room at T4 Jardin arboré et plages à moins de 5 min à pieds?

Rates at T4 Jardin arboré et plages à moins de 5 min à pieds adjust based on availability. Enter your dates to check prices.

What pet amenities are available at T4 Jardin arboré et plages à moins de 5 min à pieds?

Guests are welcome to stay with their pets at T4 Jardin arboré et plages à moins de 5 min à pieds.

Does T4 Jardin arboré et plages à moins de 5 min à pieds arrange transfers for arriving and departing guests?

Airport transfer is available for guests staying at T4 Jardin arboré et plages à moins de 5 min à pieds.

How far is T4 Jardin arboré et plages à moins de 5 min à pieds from the city center?

The property is about 3.3 km from the city center.

What room options are available at T4 Jardin arboré et plages à moins de 5 min à pieds?

T4 Jardin arboré et plages à moins de 5 min à pieds features a single room type: Three-Bedroom Apartment.

Is free parking available at T4 Jardin arboré et plages à moins de 5 min à pieds?

Yes, free parking is available on site for guests.

What languages does the reception staff at T4 Jardin arboré et plages à moins de 5 min à pieds speak?

The accommodation offers bilingual service in English and French.

What mobility-related services does T4 Jardin arboré et plages à moins de 5 min à pieds offer?

The accommodation offers Accessible parking to make the stay easier for guests with reduced mobility.

Subscribe and get the best travel deals!

Sign up and find the best travel deals from everywhere!